Λύση Διαχείρισης Εγγράφων

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Τι είναι;” font_container=”tag:h2|text_align:left|color:%23140784″ google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]

Μία πλήρης λύση ECM (Enterprise Content Management ) προσφέρει σε μία επιχείρηση ή οργανισμό τις παρακάτω διαδικασίες:

  • Διαδικασία OCR για εξαγωγή δεδομένων μέσα από ένα ψηφιακό ή έντυπο έγγραφο και τον τρόπο ώστε αυτά τα δεδομένα να σταλούν και να χρησιμοποιηθούν για τους σκοπούς του χρήστη.

 

  • Αυτόματη αρχειοθέτηση (indexing) αυτών των εγγράφων με βάση τα στοιχεία που εξάγονται από αυτά μέσω OCR.

 

 

  • Συγκέντρωση των παραπάνω εγγράφων σε ένα ενιαίο και δομημένο σύστημα διαχείρισης εγγράφων για να είναι εύκολη η αναζήτηση τους, η επεξεργασία και η διαχείρισή τους.

 

  • Αυτόματες ροές εργασίας (workflows) ώστε να αυτοματοποιηθούν διαδικασίες μέσα σε μια επιχείρηση πχ. Έγκριση τιμολογίων δαπανών, δελτία παραγγελίας, γενικές εγκρίσεις & διαμοιρασμός εγγράφων, πληρωμές κ.α.
[/vc_column_text][vc_single_image image=”4324″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4319″ img_size=”full”][vc_custom_heading text=”Πλεονεκτήματα χρηστών” font_container=”tag:h2|text_align:left|color:%23140784″ google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]

 

  • Γενικά, μια λύση ECM αυτοματοποιεί τον κύκλο ζωής ενός εγγράφου μέσα σε μια επιχείρηση.

 

  • Με το που εισαχθεί το έγγραφο μέσα σε ένα φάκελο ή σαρωθεί ή ληφθεί ηλεκτρονικά στη συνέχεια θα εξαχθούν αυτόματα όλες οι κρίσιμες πληροφορίες που πρέπει από αυτό

 

  • Στη συνέχεια θα αρχειοθετηθεί στο σύστημα με βάση αυτές κι αν πρέπει να περάσει σε συγκεκριμένους ανθρώπους για να αξιολογηθεί ή να εγκριθεί θα πάει αυτόματα κλείνοντας έτσι τον κύκλο ζωής του και μετά εύκολα θα μπορεί να ανακαλεστεί μέσω αναζήτησης όταν χρειαστεί το ίδιο το έγγραφο ή απλά οι πληροφορίες που αυτό περιέχει

 

 

  • Αυτοματοποιήστε επιχειρησιακές διαδικασίες

 

  • Γλιτώστε χρόνο και αυξήστε την παραγωγικότητα στην επιχείρησή σας

 

  • Μειώστε τα λειτουργικά έξοδα και εκμηδενίστε τις αστοχίες

 

  • Οδηγήστε την επιχείρησή σας & τον τρόπο εργασίας σας στη νέα εποχή.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]